Sunday, September 28, 2014

***

Wrzucam pare zdjęć ze spaceru. Chciałam zrobic porządniejsze zdjęcia ze stylizacją z konwentu ponieważ na wcześniejszych siedzę i nic nie widać. Aczkolwiek wybrałysmy się na zdjęcia późno i z każdą minuta światło było coraz gorsze.Wrzucam to co mam jako że nie mam już siły na kolejne podchody  i chce zakończyc temat tej stylówki bo nie jest to urywająca dupe kreacja. Choć bardzo lubie tę bluzkę.

Bluzka pochodzi ze sklepu internetowego Restyle, kupilam ją juz dawno i nie raz ratowała mnie na egazminach,sesjach czy zakończeniach roku gdy miałam już dość białych z kołnierzykiem ( zwłaszcza w sesji egazaminacyjnej gdzie chodzi sie dzien dzien do szkoły i trzeba coś ciekawgo wymyśleć ). Lubie ją tez czasem założyć na wyjście ze znajomymi czy z druga połówką jako że jest poprostu ładna i bardzo "Ditowa". Minusem był bardzo kruchy zamek,który wymieniłam i fakt że nie podniose w niej rąk zbyt wysoko przez rękawy. Oraz to że moja talia w tym kroju znika i czasem wyglądam jak prostokąt ;3

Spódnica z szafy mamy, zlewa się troche i całosc wygląda jak sukienka. Na koniec załozyłam nieśmiertelne lity i ramone ;3

Niby nic wyjątkowego ale z mocnym makijażem całość przykuwa uwagę.










No comments:

Post a Comment