Saturday, September 13, 2014

Coming back

Od ostatniego wpisu troszkę minęło, ale dzisiejsza rozmowa z pewną osobą sprawiła, że zdecydowałam się na powrót. Zacznie się tu dziać całkiem ciekawie, miejmy nadzieje że na stałe. 

Za tydzień Cropp Tattoo Konwent w Katowicach (http://katowice.tattookonwent.pl/) na którym będę i mam zamiar porobić parę zdjęć nie tylko sobie, ale i wszystkim zajebistym artystom i płótnom ;3

Wrzucam kilka letnich fotek w ramach szybkiego podsumowania jakże zajebistych i kończących się już wkrótce dla mnie wakacji.



Był czas na spacery, zdjęcia, na pracę, wspólne pomieszkanie i gotowanie z drugą połówką. Czas na wycieczki do parku oraz na wyjazd nad morze ( na drugi koniec Polski ;3).
Był czas na tysiąc innych rzeczy, których nie sfotografowałam bo cieszyłam się chwilą i nie miałam głowy to pstrykania zdjęć.


Lato było cudowne i na razie jesień też się tak zapowiada.


Za tydzień relacja z konwentu na który nie mam jak się ubrać ^___^''''









1 comment: