Sunday, March 9, 2014

Cold morning

Po pierwsze: jako, że widze kilka odsłon zza granicy to postanowiłam pisać w obu językach.
Po drugie: chciałam podzielić się z Wami zdjęciami z sesji robionej jakies trzy tygodnie temu przez tego Pana, za którą mu bardzo dziękuję. Mam nadzieje ze się Wam spodobają. Moje nogi nie wyglądają już tak jak na zdjeciach, ponieważ doszło mi nowe dzieło sztuki na drugim udzie ;3
Za dwa tygodnie ramiona również będę mieć kolorowe ;3



_________________________________________________________________________________

English version.

I decided to write in English as well as in Polish since I got some pageviews from other countries.
Today I would like to share some photos taken by this guy. I hope you are gonna like it. My legs look different now as I got one more piece of art at my other tight ;3 In two weeks time my arms are gonna be inked as well.




So...












I have some other photos taken with my girlfriend that I will share soon ;3

1 comment: