Thursday, March 20, 2014

sic (!)

jestem chora :c a do tego wczoraj kończyłam moje liski ( zdjecia poniżej) więc cholera jestem 3x razy bardziej spuchnięta i oblimfofana niz powinnam. Olalam uczelnie, ale jako że poumawialam sie z ludzmi na korepetycje ( ktorych ostatnimi czasy daje od cholery) to  leniuchuje to z domu i tak wybywam okolo 16 a wroce pewnie okolo 21-22 ;c a jeszcze trzeba isc do lekarza. Moj trening chwilowo umarł jako ze teraz jestem chora a tydzien temu bylam zabiegana strasznie.
Trudno, trzeba jakos zyc.

A i bylam w ikei, wydalam w chuj hajsu, na lustra, wieszaki, ( takie wieszaki co sa w sklepach nie mam pojecia jak to sie nazywa xd), poduszki, narzuty a potem jeszcze wyjebalam hajs na ciuchy c:

Wiec, mimo że umieram, dobrze ze mam robote bo jestem spłukana i w długach a jeszcze musze odlozyc na kolejne sesje ;3
________________________________________________________________________________


English Version

 I'm sick ;c and yesterday I had my fox tattoo finished( pictures below) and I'm really fucking swollen . I did'nt go to classes today but I'm tutoring today ( and quite a lot in general) and I have to leave abou 4 p.m only to come home around 9-10 p.m ;c oh and I have go to the doctor ;c I haven't trained much recently as I was busy and I'm not going to train now as I'm sick ;cccccccccc

I'm sick,stressed, sore and tired    



Oh but I was in ikea last weekend I got completly out of control and spand a shitload of money for new hangers, mirror,pillows ( shitload of pillows), blankets etc and later I bought some( "some") clothes. So I'm broke and in debt and also I have to save money for a new tattoo. So at least I have a job ;3





PICTURES :





IKEA SHIT and my tiny room ;3


2 comments: