Friday, March 7, 2014

Walden farms



Podzielę się z Wami dzisiaj efektem mojej wycieczki do sklepu z odżywkami. Miałam kupić jedynie odżywkę białkową ale moją uwage przykuły produkty z linii "Walden Farms". Już wczesniej o tym słyszałam więc postanowiłam obczaić co tam mają ciekawego.

Dla tych, którzy nie słyszeli wcześniej o "Walden Farms" wrzucam opis ze strony producenta:

"Tajemnica Walden Farms to opatentowany w 2001 roku w Stanach Zjednoczonych złożony proces produkcji artykułów spożywczych z wykorzystaniem potrójnie filtrowanej specjalnie oczyszcznej wody i wysoko skoncentrowanych naturalnych aromatów (CNF - Concentrated Natural Flavors) oraz naturalnych barwników. Dzięki temu procesowi możemy Ci zaoferować produkty beztłuszczowe, bezwęglowodanowe, zawierające jedynie śladowe ilości kalorii, o intensywnym smaku, wspaniałym zapachu, jedwabistej konsystencji, przy produkcji których nie wykorzystano żadnych sztucznych barwników ani sztucznych aromatów. Przepyszne słodkie produkty Walden Farms nie zawierające kalorii są przygotowywane z takich składników jak naturalne ekstrakty owocowe, kakao i inne naturalne składniki, a słodzone są Splenda. Wytrawne produkty swój smak i aromat zawdzięczają garściom świeżo zmielonych ziół i przypraw, octom winnym, sosowi sojowemu, sokowi z cytryny, naturalnemu serowi z tzw. 'niebieską pleśnią', sosowi Worcestershire, dojrzałym pomidorom, rozgniecionemu czosnkowi, siekanej cebulce i innym skoncentrowanym naturalnym aromatom."



Na ich stronie jest bardzo dużo produktów brzmiących naprawdę zajebiście. Ja kupiłam akurat dressing o smaku "Creamy Bacon". Po pierwsze jest w 100 % WEGAŃSKI (na czym najbardziej mi zależało, gdyż wszelkie dressingi sałatkowe są oparte na majonezach czy smietanach/jogurtach). Po drugie jest bardzo dobry i nie smakuje sztucznoscią a spodziewalam się chemicznego rozwodnionego smaku. Wartośc energetyczna to 12 kcal w 30 gramach (2 łyżeczki).


Na razie próbowałam go odrobinę na sałatce i smakował zaskakująco dobrze. Mam nadzieję kupić coś jeszcze z tej serii chociaż cena jak za dressing w sumie taka se  - 25 zł za 355ml. Jednak gdy go porównać do tłustych odpowiedników i wziąć pod uwagę ceny wegańskiego jedzenia to cena wydaje się zadowalająco niewysoka.
 Zobaczymy.

Jeśli to faktycznie tylko woda i przyprawy to jest to coś o czym warto napisać. 
Ponizej kilka zdjęć ze strony http://www.waldenfarms.com.pl/.

Mnie pozostaje jedynie próbwać  mojego specyfiku dalej i wrócić na blogu do tych produktów jeśli kupię od nich coś nowego ;3 Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z tymi produktami to niech się podzieli opinią na temat tego co warto a czego nie warto brać ;3









No comments:

Post a Comment